Hjem / Indsigt / “Islam er den hvide mands religion”

“Islam er den hvide mands religion”

Gæsteskribent Johan Waldheim fører Dagens Blæsers satire til kanten – og ind i ovnen. Et brandvarmt syn på sagen:

 

På den dag, hvor nogle ansigter er hvide, mens andre er sorte. De, hvis ansigter er sorte: “Blev I vantro efter først at have været troende? Smag da straffen, fordi I var vantro!”

Den Hellige Koran 3:106

Frikadellenationalister taler konstant om arbitrære danske ”værdier”, og påviser Islam som værende den ultimative antitesis hertil.

Muslimer er jo imod alle de ting som vi frihedselskende vesterlændinge er tosset med: gay parades, bare patter i offentligheden, promiskuøs selvdestruktiv adfærd, abort, Israel og den slags.

Men vi er andre, som er blevet ret så woke. Vi er gået totalt next level genius og har taget skridtet – vi har underkastet os Allah og Hans Sendebud (fvmh)

For sandheden er den, at Muhammad var en hvid mand med sorte slaver (mega based, har jeg ret?), som gav (((dem))) skylden for alle sine problemer.

Muhammads hvidhed er attesteret i adskillige hadith, her er blot to ud af flere:

Anas Bin Malik beretter: Mens vi sad med Profeten i moskeen kom en mand ridende på en kamel. Han fik sin kamel til at knæle i moskeen og bandt dens forben og sagde: ”Hvem i blandt jer er Muhammad?”. På dette tidspunkt sad Profeten i bladt os mens hans disciple lå på hans arm. Vi svarede ”den hvide mand, med den tilbagelænede arm”

Sahih Bukhari 1:3:63

Isma’il bin Abi Khalid beretter: Jeg hørte Abii Juhaifa sige ”Jeg så profeten, og Al-Hassan Bin Ali lignede ham”. Jeg sagde til Abu Juhaifa, ”beskriv ham for mig”. Han sagde, ”han var hvid og hans skæg var sort med hvidt hår”

Sahih Bukhari 4:56:744

Muhammads ejerskab af sorte slaver kan ligeledes påvises. Bemærk at en sort slave er lig med to arabiske slaver. Bæææjsdd!:

Der kom en slave og sværgede troskab til Allahs Sendebud. Profeten vidste ikke, at han var en slave. Så kom hans mester og forlangte ham tilbage, hvorpå Profeten sagde: “Sælg ham til mig. Og han købte ham for to sorte slaver”

Sahih Muslim, 10, 3901

Nation of Islam larper og siger, at Muhammad var deres kang, og at den hvide mand er en djævel. /VoresProfet/ derimod, sagde det komplet modsatte:

Profeten sagde: ”Hvis nogen af jer ønsker at se Satan, betragt da Nabtal al Harith”. Han var en robust sort mand med langt flagrende hår, betændte øjne og rødmosset sorte kinder”

Ibn Ishaq, Sirat Rasulallah oversat til engelsk: ”The Life of Muhammad” af A. Guillaume, side 243.

Muhammad og jøderne:

Knapt så overraskende er det, at muslimerne har aversioner mod jøderne. Det er noget, som de fleste er klar over. Jøderne er Islams evige fjender, dræberene af profeterne. En jødinde var skyld i den Hellige Profets død, og endelig kom deres bedrageriske natur frem for lyset, idet, at de forrådte Profeten, hvilket så også resulterede i en stor massakre på disse modbydelige fjender af Allah (subhahahu wa ta’ala). Allahu Akbar!

Du finder, at det er jøderne og dem, der sætter andre ved Guds side, der er mest fjendtligt stemt over for dem, der tror; og du finder, at de, der er mest venligt stemt over for dem, der tror, er dem, der siger: “Vi er kristne.”

(Koranen 5:82)

Men vær ved godt mod kære brødre, for dagen kommer når Allahs vrede udrinder, og vi muslimer skal finde hver en jøde. Træerne vil kalde på os og fortælle os hvor de er! Selv træerne hader jøder i Islam!! Faaacking baaased.

“Dommedag kommer ikke, førend muslimerne bekæmper jøderne og dræber dem. Jøderne vil gemme sig bag klipper og træ, men klipperne og træerne vil sige: Oh, muslim, Oh Allahs tjener, der er en jøde bag mig, kom og dræb ham.”

Sahih Bukhari (3593) og Sahih Muslim (2921)

Nu hvor Islams storhed er blevet demonstreret er der kun en ting tilbage at sige:

Lad os drage ud som mujahideen. Vi må slutte os til vores hvide muslimske brødre i Kaukasus. Her kan vi samles. Bosniere, tjetjenere, albanere og os trad-konvertitter! Vi kan sammen optræne hinanden og prise Allah i de smukke bjergrige omgivelser, indtil vi omsider er klar til at erobre Europa.

Der bliver ingen fred førend alle thots er tildækket fra top til tå.

Jihad! Hvid Sharia Etnostat nu! Med Allahs hjælp. Allahu Akbar!

En illustration fra dengang Statoil Pete fra Skyrim luftede selvsamme tankesæt… Konvertitter er først i køen på kranens dag.

Om Gæsteskribent

Tjek også

Island fik en rabbiner og det var en fantastisk berigelse

Hvad kan man opnå hvis alle arbejder sammen for samme sag på tværs af grænser? …

5
Efterlad et svar

avatar
 
4 Kommentartråde
1 Tråd kommentarer
2 Følgere
 
Flest stemmer
Hotteste kommentar
5 Kommentarorer
Lars Agerbæk med æClausEn russisk flodLord LollandDirlewanger Nylige kommentatorer
  Abonner  
nyeste ældste mest stemt
Informer om
Dirlewanger
Gæst
Dirlewanger
Lord Lolland
Redaktør

Det er da en måde at sikre dig at vores side er renset for boomer-nationale

En russisk flod
Gæst
En russisk flod

jEG har vidst lige fra starten at “””””””””””dagens blaeser””””””””” var fyldt med NAZImuSLIMer,,, og denne Artikel beviser det !!!§ i Virkeligheden hader i DAnmark fordi i hader dnaske værdier såsopm ytringsfrihed, demokrati, bare Patter og og Øl og det er DERFOR at vi skal støtte Israel fordi de er det enneste FREDELIGE og DEMOKRATISKE land i hele MEllem Østen der bekæmper naziiSLAM

Claus Boatsinker
Redaktør

Hvad lavede De araber , også i israel hvor israel sku lægge ? TyPISk muSLIM opførelse !1!
Men seriøst, ikke mere atomwaffen bæjt på blæseren. 🙂

Lars Agerbæk med æ
Gæst
Lars Agerbæk med æ