Anmeldelse af anmelder: 6 bambusfakler

Spred kærligheden

Når man er ophørt med at konsumere ZOGs åndsforpestende, populærkulturelle produkter og trives uden tv og uden at se Hollywoods seneste bæ i biffen, så gør man selvfølgelig sig selv en tjeneste. Men omvendt kan man ikke relatere til det normies taler om, når de entusiastisk fortæller om hvad de har brugt 88 timer på Netflix på for nyligt. Fluemandslivet virker fremmed og ynkeligt.

Det jeg har fundet god underholdning i, er analyse og kritik af hvad vi fodres med. Om det i sig selv er tidsspilde kan diskuteres, men det er god underholdning og samtidig oplysende. Som utallige andre har jeg i årenes løb set Red Letter Media og Mike Stoklasa nedsable Star Wars prequel-filmene og alt fra (((Adam Sandlers))) hånd. Men deres kritik kommer aldrig fra et kulturelt eller større perpektiv, hvor indholdet studeres i forhold til den underliggende dagsorden der eksisterer.

Men så har vi heldigvis anmelderen E;R. Han er /voresanmelder/ og giver en kvalificeret, humoristisk analyse af diverse ting, velredigeret og af høj kvalitet. Det han leverer er den manglende brik, og når man ikke ser filmene, så er det på finurlig vis yderst tilfredsstillende alligevel at se Hollywood, og i dette tilfælde Disney, udstillet for den klovneforestilling de er.

Her er den seneste udgave, hvor Han Solo: A Star Wars Story er i fokus.

Men se også de andre Star Wars-anmeldelser og hvad E;R ellers har at byde på. Vores alternative medier og vores udbud af kvalitetsalternativer til det tiltagende kønsløse og perverst “politisk korrekte” udbud der ellers findes, vokser og vokser og selvom der er en risiko for at man helt afskærmer sig fra Normiejorden, så giver det en vis fred i sjælen.

2,7 millioner visninger…. Det er godt gået, hr.

Efterlad et svar